Made some changes..

2013



Har nu gjort lite ändringar på bloggen.
Kände att den andra var lite för mycket, denna är lite enklare design.
Den är även lättare att hitta på eftersom allt finns i menyn till vänster.
När de kommere till bloggdesigner kan jag sitta hur länge som helst och
fixa och trixa, blir nästan aldrig nöjd.. Men denna får funka ett tag..
När det gäller usa-fronten så har ingenting hänt.
 
Skickade in min stipendie-ansökan för några dagar sedan så vi får
se hur det går, vinner antagligen inte, menmen *fingers crossed*.
 
Två bilder från New York, April 2013.



Malin Aurora

http://vildblommor.blogg.se/

Åh New York alltså<3

Svar: Visst är det vackert!
Har du besökt staden själv? Kram!
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Hej! Herregud va kul att du vill ta kontakt! ang.utbytesstundet är det något jag absolut ska vill göra! mitt mål var att göra det redan 2014. men min familj har inte den bästa ekonomin och jag är usel på att spara för hittar alltid nya saker att spendera pengar på, inte kul. MEN jag vill så hemskt åka iväg. Du kan mejla mig [email protected] så kan vi hålla lite kontakt , eller nått :P SJUKT KUL att att du får tillgång till detta! att uppleva o allt! Kram

Svar: Hej! Kul att det uppskattas! Har mailat dig nu ang. utbytesåret! Kram
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?