Sooner or later it's over and I just want you to know who I am.

2013



Hej alla!
Skriver inte så mycket nu då det inte händer allt för mycket
inom USA-fronten just nu. Jag vet att mina ansökningar befinner
sig någonstans i stora lander USA på andra sidan Atlanten och det gör
mig så sjukt glad att veta att någon kanske går igenom mina ansökningar
just precis nu! 
Jag vill iallafall passa på att säga grattis till Fanny som faktiskt redan fått sin
världfamilj! Ni kan gå in och läsa om hennes kommande år här. 
Jag hör av mig så fort jag vet någonting mera! 
Ha de gött! 
 
 
 
 



ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

http://prinsesc.blogg.se

åh hoppas de kmr bli bra! :)

Svar: Det hoppas jag med, är i extas över hela utbytesgrejen, vill ha familj nu!
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Fanny Lindqvist

http://mybritishdream.blogg.se

Åh tack så mycket! Jag kommer finnas här för dig när din dag kommer och du blir helt energisk!

Kraaaam

Svar: hihi tack!
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Anonym

Kollade de mycket på hur bra betyg man hade allmänt över alla ämnen på intervjun? Ungefär vad hade du för betyg? D-elev, C-elev eller typ A-elev? :)


Anonym

Kollade de mycket på hur bra betyg man hade allmänt över alla ämnen på intervjun? Ungefär vad hade du för betyg? D-elev, C-elev eller typ A-elev? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?