åh älskar när detta händer.

2013



Älskar när jag kommer i kontakt med utbytesstudenter.
Idag kontaktade Fanny mig, en utbytesstudent som ska fara till England.
Vi har haft mycket mail kontakt under eftermiddagen och kvällen och vi har
båda skrivit ut tankar och förväntningar, även om jag försöker att inte ha så stora
förväntningar och förhoppningar. (vad är skillnaden?)
Hon är iallafall en jätte trevlig tjej som är född 1998 och bor på västkusten.
Hon åker med organisationen Into (?) som jag inte har en aning om, men
vill ni veta mer om den organisationen så har hon alla svar ni söker! 
Ville bara tipsa om hennes blogg så ni får lite variation från mitt USA prat,
till lite England prat. För att komma till hennes blogg tryck på 
bilden nedanför.
(Hoppas det var okej att jag använde den!)
 
 
 
 



Fanny Lindqvist

http://mybritishdream.blogg.se

Åh sötis! Vad glad jag blev nu. Vi får hitta något vis så vi får tiden att gå lite. Puss o kram!

Svar: Det får vi absolut göra! Vi kanske kan få till en skypedejt också någon gång! :) puss!
Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?