Förälskat mig i en ny delstat.

2013



Herregud.
Jag känner att jag gått och förälskat mig i en delstat som jag
inte trodde att jag skulle. Staten är gnaska stor, naturen är helt
stunnig, det är ungefär sverige klimat, och de är den mest folkrikaste 
staten i USA. De har valt tre stycken Presidenter från delstaten och de var
Abraham Lincoln, Ulysses S. Grant och Barack Obama. 
Delstaten jag pratar om är Illinois [Uttalas Illinoj]
Lite bilder från Illinois natur och Chicago skyline.
 
Bilderna är tagna från Google & WeHeartIt.
 
 
 



Hej! Du kommenterade på min blogg om vi skulle byta länkar med varandar och så, skulle jätte gärna göra det men eftersom jag är ganska ny med bloggning och sånt så vet jag inte hur man gör... *awkward* Men skulle du kanske kunna hjälpa mig med det?

Svar: Hej! Absolut kan jag hjälpa dig, har för mig att man går in på inställningar och sen länkar, men svarar från min IPad då man inte kan se samma inställningar, annars om det inte hjälpte så får du kommentera igen! Ha det så bra! Kram
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

http://citrusljus.blogg.se

Wow vad fint! Jag har varit i tre delstater; New York, Kalifornien och Arizona, och alla är de superfina på olika sätt! :)

Svar: Åh vad kul! Själv har jag besökt både New York och Kalifornien. Älskade båda staterna och shoppingen är det ju inget fel på heller! Ha det bra! Kram
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


J o j z y ♛

http://jojz.blogg.se/

nice :3

Ha en bra 1a advent ~

Svar: Ha en bra Första Advent! Kram
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


frida

åh jag måste säga att illinois är heeelt underbart!!!

Svar: Det ser så vackert ut! Vill bara dit nu! Kram
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?