Blogg tips!

2013



Har tänkt att länka en jättegullig tjej som heter Matilda
som också ska fara iväg som utbytesstudent 2014/2015.
Hon har en jätte fin blogg, och hon skriver väldigt
intressanta och roliga inlägg!  + Att hennes design
verkligen är superfin! För att komma
till hennes blogg klicka här.
 
 
 
andra utbytesstudenter finns nere till vänster under
kategorin "länkar".
 



Fanny Lindqvist

http://mybritishdream.blogg.se

Hej! Jag har precis fixat färdigt det sista med min blogg för mitt utbytesår i England. Så ska starta upp den idag. Undrar om vi kunde göra ett länkbyte? :)

Svar: Åh vilken himla fin blogg du har fixat! Superfin verkligen! Absolut kan vi fixa ett länkbyte, kan göra det så fort jag får ta tag i min dator! :) Kul att du hittar hit & hoppas du stannar! Kramar!
Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?