Färdig med mitt Host Family Letter!

2013



Ni anar inte hur bra det känns nu!
Jag är äntligen klar med mitt ''Host Family letter!''
Jag har jobbat så otroligt länge på det för att jag vill verkligen ha det
bra och jag vill att det ska spegla mig och min personlighet.
Och det känns verkligen som jag lyckats, och det känns så sjukt
bra och det speglar mig verkligen så jag hoppas att någon familj på andra sidan 
Atlanten kommer att välja mig. Jag har också sparat mitt brev på
datorn, så jag kan publicera det senare på min resa ifall någon av
er blivande utbytisar behöver inspo eller bara hjälp.
 
Bilden är tagen från Google.
 
 



Patricia!

Ja om du kan skulle jag gärna vilja veta vad du skrev på host family brevet!! Skulle gärna vela veta på ett ungefär :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?