Hepatit B & Hälsoundersökning!

2013



 Hej alla söta läsare! 
Läsar antalet stiger vilket är superkul! 
Tänkte iallafall meddela er att jag har skaffat mig
en tid hos en läkare nästa vecka för att ta min första dos
av Hepatit B och göra hälsoundersökningen. 
Sedan är jag färdig med hela min application! 
(Om man räknar bort "Parent letter" som skrivs i helgen!) 
Så nu känns det super, och de kommer börja leta värdfamilj
till mig snart, inom nästa månad kanske! 
Super taggad på livet just nu, 
detta reser mina dagar och mitt liv just nu.
Kämpar igenom allt pga utbytesåret.
 

Bilden är tagen från Google.
 
 
 
 
 
 
 
 



åh va kuligt !:D jag börjar också göra sånt nu med, längtar massa! :D


Anonym

Man skulle väl skriva ett brev till hostfamily på intervjun också för att de skulle se ens engelska kunskaper, eller??







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?