Läkarundersökning!

2013



Hejhopp! 
Idag har varit ett riktigt äventy! 
Drog in till stan för att kolla om jag hade TBC,
vilket jag inte hade, som tur var. 
Efter det gjorde vi läkarundersökningen där han tittade på det
mesta. Syn, lungor, hjärtat, halsen, blodtryck m.m
Sedan frågade de också om jag hade haft några sjukdomar eller
om jag tidigare ätit medicin för något. 
Men det hade jag ju inte, så vi betalade egentligen 800:- för en stämpel.
Känns lite sådär, men nu är läkar undersökningen gjord och
vi ska skicka in papperna imorgon! 
Det fanns en fråga som jag tyckte var ganska onödig..
De frågade om jag gick i sömnen, men jag vet inte vilken typ av information
det tillhör och varför man bör veta det? 
 
Bilden är tagen från WeHeartIt.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?