Ansökningshandlingarna!

2013



Hejhåå!
Idag när jag var påväg hem från skolan surrade mobilen till i byxfickan.
När jag sedan tog upp den hade jag fått ett mail från Petter på STS!
Det visade sig att jag nu har fått mina ansökningshandlingar! 
Så det är det jag kommer spendera kvällen med att fylla i! 
Nu börjar de ju kännas smått verkligt, och de börjar skrämma mig lite.
Jag har 49 dagar på mig att fylla i alla papper och göra alla undersökningar,
så det var inte lika stressigt som Explorius, eftersom de bara har 30 dagar,
så jag kan ta det lite lugnare! Vilket känns otroligt skönt nu när det är mycket i skolan.
 
Tänkte också att eftersom bloggen blir lite mer seriös nu när ansökningarna är
igång, så kan jag ju visa en bild på mig själv eftersom jag aldrig gjort det! 
 
Det är alltså jag som driver denna utbytesblogg och jag kommer att uppdatera ganska
regelbundet nu i fortsättningen eftersom de börjar bli mera seriöst så det känns super! 
Hoppas ni stannar här så vi lär känna varandra lite! 
 
 
Förlåt för dålig bildkvalité men de är tagna med min Iphone 4.
 



Gúva kuligt! Grattis ! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?