Vad är det för dåligt med EF?

2013



"Vad är det för dåligt du hört om EF?"
 
Jag kan inte länka eller visa dig just nu vad jag har läst och hört
för dåliga saker. Men jag har läst väldigt mycket skräckhistorier från EF.
Jag säger absolut inte att EF är en dålig organisation eftersom jag inte har
någon erfarenhet av de, men de flesta organisationer har skräckhistorier.
Menade inte att EF var dåliga på något sätt, absolut inte.
- Jag valde mellan EF & STS faktiskt, så det är inget fel på EF,
har bara hört endel skräckhistorier om de.
 
Hoppas du fått svar på frågan. 
 * Update, tryck här för att läsa en skräckhistoria om EF.
Visst finns det skräckhistorier om alla organisationer så ni som
valt att åka med EF ska absolut inte bli rädda eller oroliga på något
sätt, detta händer inte många alls.
 
 



Anonym

Är det du på bilden till vänster på din blogg? Kan du inte lägga upp en bild på dej? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?