Förberedelserna börjar bli fler och fler.

2014



Nu närmar det sig slutet på april månad, förstår ni?
Det är 4 månader som gått, redan! 
 
Mitt VISA-Ung kort har kommit och jag har redan provat
det utomlands eftersom jag precis har kommit hem från Kina. 
Vilket förövrigt var en fantastik resa och jag kan verkligen rekommendera
det landet! 
 
När det kommer till USA-fronten är det bara 4 månader kvar.
Herregud vart tar tiden vägen? Känns som att det var igår jag
satt på STS-kontoret i Stockholm på min intervju med Carolina. 
Hennes år i Kalifornien, USA hittar ni HÄR. 
Jag minns att jag var så himla nervös och pratade världens 
sämsta engelska.. Men jag blev ju antagen iallafall så det är bra! 
Jag har fortfarande inte fått en värdfamilj och jag räknar inte med
att få den på ett tag. Den kommer förmodligen i runt Juni-Augusti.
Vilket jag inte har problem med, för den som väntar på något gott 
väntar aldrig för länge. 
 
Jag har även anmält mig till STS avresehelgen för ett tag sen,
så alla STS:are, vi ses där! (Och om det är någon som ska
åka tåg ner till göteborg, kommentera gärna nedanför!) 
 
 
Bilden är tagen från google, och "Axel Ek" är
bara ett exempel för att visa hur det ser ut. 
 



Hej! Jag ska också till USA i höst och tänkte fråga om du ville göra länkbyte?

Svar: Hej!Absolut! Länkar dig direkt! kramar!
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?