Kan räkna ner på en hand! Endast 3 dagar kvar (!!)

2014



Ja, ni läste rätt.
Idag är det endast 3 dagar kvar tills planet mot mitt största äventyr
någonsin lyfter. Jag är så rädd, lycklig, tacksam, ledsen, exalterad,
ja alla känslor du någonsin kan komma på stämmer in på mig just nu. 
Har under den senaste veckan sagt många hejdå, några gjorde mer ont än
andra, och några var mindre smärtsamma.
En blandning av känslor och tankar kan enkelt sammanfatta alla hejdå:n. 
Idag sa jag hejdå till en grupp människor jag känt hela livet, de är nästan
som familj, vilket var väldigt smärtsamt, men de finns kvar när jag kommer hem
så det hjälpte lite iallafall. 
Har även fått mina första dollars inför resan vilket gjorde mig supertaggad!
Direkt från tryckeriet också, så tack alla fina människor för de!
Samtidigt som jag under de senaste dagarna insett hur mycket alla människor
runt omkring mig betyder och att mitt liv inte vore desamma utan er, så tack
alla för att ni finns. Ni är bäst. 
 
Om några timmar är det hejdå till fotbollslaget som gäller.
Vilket kommer bli smärtsamt, tycker om de så mycket!
 
 
Mina fina tjejor! kommer sakna er!



Stina Heed

http://stinaheed.blogg.se

Åhh gud lycka till! Ha så kul! Jag ska åka till England nästa år, undrade om du kunde länka mig bland länkarna? Vet att det inte finns så många utbytesstudentbloggar om England så vill synas så mycket som möjligt för någon som skulle vilja åka till dit ^^







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?