The Sebastian County Fair! x2

2014



Jag har överlevt min första vecka i ett amerikanskt highschool! Det har varit en väldigt lågsam vecka men den har samtidigt gått väldigt fort! Det har varit mycket nya intryck, många nya människor och såklart ett väldigt annorlunda sätt att leva på. Men som sagt jag tycker om det, och jag uppskattar att jag har fått denna möjligheten att prova och försöka förstå denna konstiga, men också underbara livsstil. 
 
Idag var jag på The Sebastian County fair igen men denna gången tillsammans med vänner, och jisses vad roligt vi hade. Vi åkte lite karuseller, jag provade en "Funnel cake" och vi drack/åt snow-cones. Jag träffade många nya människor samtidigt som jag umgicks med mina vänner, och ja, jag har redan vänner, efter en vecka! Halleluljah, haha! Kvällen var iallafall superkul, vi umgicks, skrattade och uppskattade varandras sällskap. Jag är så glad att jag hamnade där jag hamnade, denna lilla stad/by är supermysig och jag skulle aldrig byta ut denna upplevelse. 
 
Ticketbox and a ticket!
The ferris wheel and a stuffed animal game. 
Snow-cone, bubbelgum flavoured. 
A Funnel Cake, ladies and Gentlemens. Basically it's just fried donouts i guess, with a lot of suger on it.

From the left; I, Vivian, Maxi and Marianna. 4 of the 13 exchange students.
Then it's a teddy bear that I paid for, but Kevin fished on the fair. He was actually
quite a good fisher.




Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Så kul med tivoli!


Jennie

Ahhhhh din garderob är verkligen to die for!


Jennie

Ahhhhh din garderob är verkligen to die for!


Jennie

Ahhhhh din garderob är verkligen to die for!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?