There's a lot of things going on!

2014



(Mobiltelefon inlägg, that's why it looks weird) Jisses vad tiden går snabbt!  Jag är iallafall framme hos The Esermans nu, och familjen är helt underbar! Zoie den äldsta är så himla söt! Hon ställer frågor hela tiden och hon pratar hela tiden osv. Min första dag här i Greenwood har varit super! Familjen visade mig runt, vi åkte till Bell Park, vilket är en enorm park med lekställningar, fotbollsplaner, basketbollplaner osv.  Sedan hittade Zoie  en skadad fågel som hon tog in och matade samt gav den ett litet hem osv. Efteråt åkte jag till skolan för orientation, vilket betyder att man går runt, kollar sina classes, träffar lärare osv. Det var superkul, men herregud vad den är stor! Tur att vi fick kartor iallafall haha.  Kvällen spenderades med Vivian (Germany), Pyry (Finland), Regan, Erin och Allyson. Vi åkte till the "look out" och där kunde man se hela Fort Smith upplyst! Det var såå fint!
Där mötte vi en grupp highschoolers och umgicks med de ett tag. 
 
jag ska be Miranda om internet till dator 
så jag kan blogga med ordentliga bilder osv,
I'll probably do it tomorrow. 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?