Underbara du, kommer verkligen sakna dig.

2014



I Fredags var min sista heldag med mitt hjärtegull.
Om jag ska sammanfatta alla känslor den kvällen så skulle
jag kalla mig för ett emotionellt vrak igen. Men den kvällen var de mest tårar.
Det är så svårt att föreställa sig ett hejdå, det är så jobbigt att säga hejdå.
Tanken på att jag inte kommer träffa henne på 10 månader gör allt
1000x värre, helvete vad jag kommer sakna henne.
Som tur är ska vi träffas en sista gång ikväll, och det lär ju inte vara
vackert kan jag säga, mina ögon kommer vara som två vattenfall och
det gör så himla ont i mig när jag tänker på det.
 
Här är lite av de saker jag fick av världens bästa vän i Fredags,
fick flera saker som är så fina och personliga och kunde inte ha en
bättre vän än henne. 
 
 



Lina

http://usalina.blogg.se

Ååh om bara tre dagar, blir nervös och taggad för din skull! Åker inte förrän den 26e, så känns inte riktigt verkligt än haha.. Ja det får vi ta och göra, lär behövas känner jag redan nu! Lycka till så jättemycket, ser fram emot att följa ditt år :D kram!


Lina

http://usalina.blogg.se

Ååh om bara tre dagar, blir nervös och taggad för din skull! Åker inte förrän den 26e, så känns inte riktigt verkligt än haha.. Ja det får vi ta och göra, lär behövas känner jag redan nu! Lycka till så jättemycket, ser fram emot att följa ditt år :D kram!

Svar: Desamma, hoppas att bådas år kommer bli riktigt lärorika och fyllda av nya upplevelser och skratt!! Ha det superbra i Michigan! Kramar!
Mimmi Pellny ☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?