Happy New Year!

2014



Herregud, i år flyttar jag till USA som utbytsstudent. 
Den meningen är så sjuk att säga, det är verkligen i år det  händer.
Jag blir nästan lite nervös när jag tänker på det, att jag lämnar hela
min värld i Sverige, min trygghet. Vad har jag gett mig in på egentligen?
Väldigt blandade känslor just nu måste jag säga! fast ta det inte fel,
vill ju fortfarande åka såklart! 
Vill bara önska er alla en god fortsättning på året och hoppas att ni
hade en bra jul och en trevlig nyårskväll. 
 
Kan inte mer än att älska första bilden på mig och min bror.
Bilderna är ifrån San Fransisco & Los Angeles 2012.
 
 



Åh haha känner precis som du just nu, sjukt nervös och taggad på samma gång! Ja absolut de skulle det vara jättekul att göra ett länkbyte!:D dock så är jag utomlands nu och jag kan inte länka på mobilen tyvärr så jag gör det direkt när jag kommer hem! :) kram!!


Åh haha känner precis som du just nu, sjukt nervös och taggad på samma gång! Ja absolut de skulle det vara jättekul att göra ett länkbyte!:D dock så är jag utomlands nu och jag kan inte länka på mobilen tyvärr så jag gör det direkt när jag kommer hem! :) kram!!


Omg i år händer det! Äntligen efter all den tid man väntat! :D

Sv: Japps alla minna ansöknings papper o så ä klara! Bara sitter o väntar på att få värdfamilj, söka visum, veta varm man ska och förberedelse läger! :)

Svar: Åh! Väntan är ju olidlig!
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Hej Mimmi! vad kul att du hörde av dig till mig :) såklart ska vi göra ett länk bytte :) Jag ska bo i södra Kalifornien, nämligen San Diego och gå på Coronado high school :D kram!

Svar: Gud vad roligt att få uppleva lite california-style! Skulle ju inte vara fel att hamna där! Så hela din familj flyttar dit och sen flyttar ni hem eller hur gör ni?
kram!
Mimmi + Utbytesstudent 2014-2015


Hej ville bara säga att njut av väntan också, vet själv att den kändes sjukt jobbig och lång. Men det är också en stor del av att va utbytesstudent, själv känner jag nu att jag växte otroligt mycket bara under tiden jag vänta på min värdfamilj! jag fick tillslut min värdfamilj 24 Augusti och lämna Sverige 27.Jag befinner mig just nu i Alabama och trivs jätte bra, kunde inte haft det bättre och jag älskar USA!! Hoppas du får ett toppen år :D

Svar: Åh vad kul att du hittade in hit och kommenterade! Jag försöker njuta så mycket jag kan! Men detta är det ända som ploppar upp i hjärnan hela tiden.. Vet inte ens vad jag brukade tänka på innan detta kom haha.. (blond?!) Men jag ska försöka!! Älskar din blogg förresten, den är superbra!! Kramar!!
Mimmi in America ☆★☆


Alma

Hej! Hittade just din blogg.. Jag ska också åka iväg till USA iår och är så otroligt peppad nu! Ska åka med YFU..

Vi kanske hörs någon gång :)

Svar: Är du nöjd? Har hört mycket bra om YFU :)
Mimmi in America ☆★☆


Alma

http://almasusa.blogg.se/

Ja! Är jättenöjd änsålänge, även om det iochförsig inte är så mycket som har "hänt".

Svar: har du gått med i gruppen på facebook med utbytestudenter till USA 14/15? :)
Mimmi in America ☆★☆


Alma

Skickade förfrågning idag ;) Får väl hoppas på nya utbytisvänner ^^

Svar: ja, alla är verkligen jätte snälla! Ska du starta upp en utbytesblogg innan du åker? :)
Mimmi in America ☆★☆


Alma

Ja det hade jag tänkt, skriver lite smått nu på min vanliga blogg(almahansen.blogg.se) men när det börjar hända saker så byter jag blogg! :3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?