There ain't no guarantee to make me complete, you're all that matter to me ♫

2014



Ja det händer ju inte så mycket på min utbytesfront för
tillfället. Vilket gör att det inte blir så mycket uppdatering.
Det är två stycken tjejer i gruppen på facebook (kommentera
om ni vill att jag ska lägga till er) som har fått placering.
Jag är så grymt avundsjuk och de båda kommer att bo i Michigan.
Jag hoppas iallafall att de kommer få ett grymt år, och ni hittar
deras bloggar ner till vänster under "Länkar". 
- Ebba Lenntoft & Josefin Ekman -
 
Bilderna är tagna från Tumblr.
Ni kan följa mig här
 
 
 



Amanda Moilanen

http://mandasvarld.blogg.se

Hittade din blogg på utbytesstudent.se :)
Men åh, kan du lägga till mig i gruppen? Är dock lite svår att hitta på facebook då mitt namn är rätt så vanligt.. Men på min bild är jag med rött hår som går över en gata. Taack på förhand!


Elin Pettersson

Hej, hitta precis din blogg och jag ska också åka som utbytesstudent till sommarn så ni får jättegärna lägga till mig i gruppen! Haha är väl rätt svår att hitta på Facebook men på min profilbild ler jag med öppen mun och är blond, haha hoppas du hittar rätt! Kram

Svar: Hej! Absolut kan jag lägga till dig! :) Om du har någon blogg eller något och vill bli länkad på bloggen är det bara att säga till! :) kram
Mimmi in America ☆★☆


Linn Lagerholm

Hej!
Jag ska i och för sig inte vara utbytesstudent i USA, utan jag ska till Spanien! Men det hade varit rätt roligt att vara med i gruppen ändå, jag bodde i USA när jag var yngre :) Kram

Svar: hej, förlåt att jag inte sett detta!Har du hittat gruppen eller vill du fortfarande vara med?
Lägg till mig på facebook (Mimmi Pellny) så lägger jag till dig i gruppen så
fort jag kan! KRAMAR
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?