28 days to go! (Is this really happening?).

2014



åh herregud vad tiden går fort! 
Känns som sommarlovet började för 2 veckor sedan..
Det är redan den 11 Juli vilket betyder att jag åker till
USA om 28 dagar! resfebern kryper sig verkligen närmare.
Har pratat väldigt mycket med min värdfamilj under senaste
tiden och de är verkligen supersnälla. Familjen känns verkligen
perfekt för mig och som alla andra utbytesstunter säger,
så tror jag att jag fått världens bästa värdfamilj.
 
Insåg även igår att min värdsyster Zoie fyller 10 år nästa
vecka, så som den snälla människan jag är, har jag idag
suttit och pysslat ihop ett kort och ett armband som jag ska
skicka på posten till familjen, så jag hoppas verkligen
Zoie uppskattar min present! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?