Deltaljerat om intervjun?

2014



 
Hej!
Gud vad roligt att du funderar på att åka!
Intervjun är verkligen ingenting att oroa sig för.
De ställer ett par enkla frågor på svenska och engelska,
t.ex. varför du vill åka, hur du tänker tackla olika situationer osv.
Men så länge du är positiv och har en bra inställning så ser jag 
inga problem till varför du inte skulle få åka! 
Under intervjun pratar man 15 minuter svenska och ca 15 minuter
engelska.  Jag har beskrivit intervjun och lite av de
tidigaste förberedelserna mera detaljerat i Maj 2013
vilket du kan se här. Så läs där och fråga igen om
det är något du inte förstår! 
 
Samt att mina svar på frågorna kommer alltid att svaras
från STS perspektiv. Alltså att jag bara vet hur STS utför sina
intervjuer m.m. men de flesta organisationerna fungerar
ungefär likadant så det är inga problem!
 
Bilden är ifrån Google.
 



Sofie

http://sofiera.blogg.se

Jag har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

Svar: absolut, har fixat det! kram
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?