En liten uppdatering.

2014



Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade här! 
Har pratat lite med Miranda (värdmamman) på facebook
om hur det kommer vara när jag kommer dit osv.
 
Hon skrev att de håller på att dekorera mitt rum
för att göra allt superbra tills jag kommer dit! 
Samt att hon ska presentera mig för tjejer i min ålder
när jag kommer! 
 
Jag har även fått bilderna på omgivningen och huset 
av STS och allt ser verkligen superfint ut! 
Vill inte lägga upp några bilder ännu,
utan väntar tills jag pratat med de om det,
samt tills jag kommit dit! :)
 
Hur som haver känns allting superbra med placeringen
och jag kunde faktiskt inte bli nöjdare.
 
Skolans maskot, "The Bulldog".
Bilden kommer ifrån Google.



Isabelle

http://isabellesworld.blogg.se

Sv: Jag gör gärna ett länkbyte :D


Frågade tjej!

Hej! Jag funderar på att åka nästa år som utbytesstudent! Hur gick intervjuerna till och vad frågade de? Pratade man svenska eller engelska? :) vore väldigt tacksam för svar!


Sofie

http://sofiera.blogg.se

Sv: Visst, lägger till dig nu! Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?