"How soon can you get here?"

2014



Åh vad jag önskar att jag kunde berätta för 
er att jag fått en värdfamilj! Men tyvärr så har jag ju inte fått
någon. Supermånga i Facebook gruppen har fått sina och man blir ju
himla avundsjuk på de! Det har varit ett inlägg per dag den senaste veckan! 
Det är så många som får värdfamilj nu och ni är så lyckligt lottade! 
Själv har jag ställt in mig på att få en väldigt sen placering.
Det är bättre än att gå och hoppas varje dag!
 
Fick precis ett jättesug för att bli placerad i Florida för 
att jag ofta ser på ett program vid namn Miamia Airport24/7
och för att MIA (Miami International Airport) skrev till mig på twitter!
Det skulle vara roligt att landa där! 
Det var faktsikt lite komiskt!
 
 
 
 
 
 



Ida Björnfot

http://www.idaintheus.wordpress.com

Hej! Jag ska också till USA i höst och undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte? :) Vad är det förresten för facebookgrupp du är med i? =)

Svar: Hej! Det var väl du som vann explorius tävlingen "ett utbytesår"? Grattis isåfall!
Absolut skulle jag kunna länka dig! Fixar det ikväll! Om du lägger till mig på facebook - Mimmi Pellny så kan jag lägga till dig i gruppen!
Kram! :)
Mimmi in America ☆★☆


Emelie

http://emelieintheus.blogg.se

Nu har jag länkat dig! :) Kram


Heejsan! Jag ska också till USA i höst! Vore jättekul om du möjligen skulle vilja göra ett länkbyte?

Om du vill får du också väldigt gärna lägga till mig i Facebookgruppen ni har! Vore jättesnällt!!

Ha de så bra, Kram!

Svar: Absolut! Fixar det senare under dagen! Lägg till mig på facebook - Mimmi Pellny så lägger jag till dig!
Kramar!
Mimmi in America ☆★☆


Ida Björnfot

http://www.idaintheus.wordpress.com

Ja det var jag, tack så mycket!! :D
Hm, jag sökte men kunde inte hitta dig på facebook? :o Det kanske funkar tvärtom istället, om du lägger till mig! Heter Ida B Björnfot där! :)


Hej! Såg din kommentar på Gabriellas blogg, jag ska nämligen också åka som utbytesstudent med STS till USA! Skulle du kunna lägga till mig i den där gruppen? Hittar den inte... :) Kram

Svar: Hej! Ja absolut! Om du lägger till mig på facebook - Mimmi Pellny så kan jag lägga till dig i gruppen! Ska du på avresehelgen i göteborg? :)
Kram!
Mimmi in America ☆★☆


Hej Mimmi!
Har du lust att göra ett länkbyte?
Kram :)

Svar: Visst! Fixar det ikväll :)
Mimmi in America ☆★☆


Kelin

http://nattstad.se/quelino

Hej, har länkat dig på min blogg via fb gruppen! Skulle vara super gulligt om du kunde göra det samma! Kände precis som du innan jag fick min familj för exakt en vecka sen!
Hoppas du får den snart! :)

Svar: åh vad roligt! Visst, fixar länkbyte nu! :)
Mimmi in America ☆★☆


Jag fick inte min placerig förrän 20 juli, åkte sen 12 august, och det är rätt många som får så sent ;) men du kommer få ett toppenår oberoende på när du får familj! :D Jag ska faktist tillbaka till Idaho för college i höst! :D


Sonja

http://sonjalouise.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg. Har du lust att göra länkbyte? :)

Svar: Visst! Fixar det så fort jag kommer hem från Kina! :)
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?