Placering!!

2014



Nu har jag äntligen fått min placering! 
 
Petter från STS mailade mig igår och berättade!
Jag blev såklart jätteglad även om jag redan visste att
jag förmodligen skulle bo där. Men nu är det helt bekräftat!
 
Jag kommer att bo i Greenwood, Arkansas vilket är en stad på
ca. 9.000 invånare. Så det är ett väldigt litet samhälle, men jag tror
jag kommer trivas!  Skolan har ca 900 elever och det finns
många olika kurser att välja på.
 
Familjen jag ska bo hos bor i ett villa område i Greenwood,
och området är så himla fint! och jag kan inte vänta tills
jag får bo där. Familjen består av en mamma. pappa
och 4 barn, samt en katt och 2 fåglar. Så det kommer
verkligen att bli fullt hus! 
 
Föräldrarna är väldigt unga och aktiva. De gillar att vara
ute, go hiking, fotboll, och umgås med familj och vänner.
Mamman är en PT och fitness instructor, så de äter
väldigt nyttig mat, vilken känns superskönt!
 
Den här familjen känns verkligen superbra och de är
jättetrevliga att prata med! Blev riktigt taggad av att få
värdfamilj och vill bara åka iväg nu! 
ca. 70 dagar kvar! 
 
 Bilden kommer ifrån google.
 
 



Towa

http://www.towab.blogg.se

Åh, låter ju perfekt!! :D


Anonym

sv; hellu!
alltså det känns helt overkligt att jag fått placering i Cali då det var det jag verkligen hoppades på men aldrig kunde drömma om att få ens.. Men samtidigt så kände jag att staten inte spelade allt för stor roll utan att familjen var det viktiga så Cali var ju en bonus :)

åh gud va kul! tror du kommer få det awesome :D

toppen! kram :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?