STS Förberedelseläger, bilder.

2014



Nu har jag varit hemma ett tag och jag har redan
hunnit ta in all den fakta vi fick i helgen. 
Helgen var superkul och jag hoppas att så många som 
möjligt kommer fortsätta att gå på dessa förberedelseläger.
Lägret var helt gratis och det var supergod mat, fint väder 
och jättetrevliga människor! 
 
När vi kom dit på fredagseftermiddagen blev alla 120 elever indelade i
olika "team". Jag och några andra blev "Team Jesper",
med detta teamet gjordet vi massor av aktiviter resten
av helgen, och vi umgick mycket med teamet. 
På bilden nedanför var våran uppgift att skapa något som 
vi skulle fota, och det skulle representera STS eller något,
minns inte riktigt hur det var. Team Jesper försökte iallafall
att bygga en pyramid, det började ungefär såhär...
 
....
 
... och slutade såhär! Jag tycker faktiskt att resultatet blev superbra!
och det var jätteroligt att försöka bygga dessa pyramider eftersom
killarna fick vara i botten och man visste inte riktigt vart man skulle
placera sina ben och händer på deras ryggar osv. 
 
 
Innan vi gjorde dessa "challenges" så tog vi en gruppbild, iklädda
våra STS t-shirts. Man kan ju säga att alla var supersnygga i gult.
Jag kan ju även tillägga att alla fick ett par gula solglasögon också
under helgen. Jag kommer lägga upp tydligare bilder på t-shirten,
glasögonen och väskan senare.
 
I allmänhet så tycker jag att det var en jätterolig helg fullspäckad
med aktiviteter, roliga människor och mycket skratt.
Jag har fått lära mig mycket mer om förberedelser, hur man ska hantera
olika situationer osv, så helgen var definitivt lärorik! 
Rekommenderar nya utbytesstudenter att åka dit om ni får chansen!
 
Ni får också ursäkta den dåliga kvalitetén på bilderna
då alla är tagna med Iphone 4S då jag inte hade tid eller ville 
plocka upp min systemkamera hela tiden. 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?