This is not okay, not at all.

2014



En till hektisk vecka har passerat och jag har överlevt mina första 9 week tests! Ska inte säga att jag passerade med "Straight A's" men jag fick några, några B's och ett eller 2 C's. Vilket jag är helnöjd med! För satan vad jag har pluggat denna vecka! Har varit allmänt stressad och to put a cherry on top, så hade vi ett till bombhot förra veckan! 
Dock tog detta bombhot bara "2-3 timmar" att fixa, och vi kunde sedan gå tillbaka till 6th period. 
Skolan får bombhot pga att elever vill slippa gå i skolan, men de studenterna inte inser är att alla som lämnar ett bombhot åker fast, och de åker sedan till JV, och får sitta inne. Helt meningslöst. 
 
Menmen! Till något roligt iallafall! 
I Fredags var det football som gällde! Det regnade, åskade och blixtrade så matchen blev uppskjuten 2 timmar men spelades fortfarande. Det var väldigt kallt, blött och alla såg förjävliga ut, men vi stod kvar och stöttade våra kära Bulldogs! Tillskillnad från många som inte ens dök upp. Vi var inte många elever i student section vilket gör mig väldigt ledsen, för är man en supporter är man där, i vått och torrt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna vecka kommer uppdatering att starta som vanligt.
Har inga stora prov what so ever, so det kommer rulla på!
Har dock soccer Tryouts på Torsdag så det ska bli spännande!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?