Back from Branson.

2014



I förmiddags kom jag äntligen tillbaka till Greenwood, Arkansas efter 3 härliga dagar i Branson, Missouri. 
Jag och min värdfamilj bilade till Branson tidigt i lördags och sedan spenderade vi Labor day weekend up there.
En supermysig och härlig stad med mycket skog, vackra utsikter och mysiga sjöar. 
Vi spenderade första dagen ute på sjön, där vi gjorde massvis med olika aktiviteter! Vi åkte vattenskidor, we went tubing, och provade även lite kneeboarding. Snacka om en härlig dag på sjön! Vattnen var varmt, skulle gissa på över 24 grader Celcius, det var 34 grader i luften och solen sken! 
 
Dag nummer två spenderades vid poolen. Första halvan spenderades vid en inomhuspool med bla. jaccuzzi, simbassänger och bastu. Jag och sissygirl (värdsyster) gjorde olika tricks osv i vattnet och vi lyckades faktiskt med att hon stod på mina axlar! Andra halvan av dagen spenderades på en vattenpark. Det fanns vattenrutschkanor, klätterväggar, trampoliner och mycket mer. Snacka om att den vattenparken var aaaamazing. Vi provade också Cheetos, Nachos och en jättestor pretzel! Amerikansk mat är väldigt speciell, men jag gillar det. 
 
On our way to Branson, Missouri.
My late birthday cake! (Oh my godness, what an amazing cake!)
Brice and Ellis on their way to the lake.
Brody and Ellis on the boat we rented for the day.
Miranda, Brody and Brice.
Miranda kneeboarding!
Ellis, Brody and Xander tubing!
Me and Zoie tubing aand a boatpicture.
Some Circus art in the pool. (Close enough?)
A beautiful house next to Mimi's (granda's nickname) and a Crabcake.
The waterpark.
The waterpark.
On our way home from Branson. 
1 positive thing about having hostsiblings younger than you is that you can watch
Tom & Jerry 1.000 times without them getting bored.
(Hello childhood!)
 
 



Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Jäklar vilken kaka! Ser riktigt god ut!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?