Basketball night!

2015



I fredags var de äntligen dags för killarnas/tjejernas första conferance game!
Vilket också råkade vara homecoming night för basketball! Så det blev många
fina klänningar och musik i halvtid.
Här i Greenwood är sport en viktig del av livet, football, soccer, basketball,
baseball etc. Det är nästan så att alla lever för sport här borta.. men jag klagar inte.
Älskar schoolspiriten, älskar hur alla kommer för att stötta och supporta laget.
En av mina favoritsaker här borta.
 
Sverige skulle kunna ta lite lärdom av detta, och fixa skollag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Homecoming Basketball Queen 
 
Många basketbilder tillhör "Dogpound.com" vilket är en websida
där skolans sportbilder kommer upp.
Har fått tillåtelse att dela med mig av dessa bilder.



Felicia Fischer Berg

http://feliciafischerberg.blogg.se

Hej, jag undrar ifall du är intresserad av ett länkbyte? Jag är nämligen också en utbytesstudent :) I sådana fall menar jag i arkivet i menyn där det ligger ett annat gäng utbytesstudenter!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?