Full week of soccer!

2015



Hela denna vecka har varit superbra!
Skolan har rullat på som vanligt, jag hade en snowday i onsdags..
(Vilket igentligen var en "rain day" för att det regnade bara)..
 
Jag spelade min första fotbollsmatch Tisdag! och det gick hur bra som helst!
Hade några riktigt bra räddningar och det kändes superbra!
(Till Mor & Far, det finns ett sett för er att se delar av matcherna,
så kontakta mig så kan jag berätta hur!) 
 
Jag trivs iallafall jättebra i laget här borta, alla är supersnälla,
tar hand om varandra och spelar riktigt bra fotboll.
Denna helgen har vi spelat en fotbollsturnering, där det kanske inte 
gick så superbra för oss i tabellen, men våran success som spelare har varit
superbra. Vi har deltagit i en turnering där alla team är 7/8A schools. 
(Numret framför A bestämmer hur stor skolan är, och ju större skolan är,
destu lättare är de att få bra spelare osv).
Greenwood är en 6A school, så att spela 7/8A har varit en riktig utmaning
denna helg. Men kul har de allt varit! 
 
All of my Girls! 
 The boy's team! 
 Laaaadies, 1st game selfie.
 
 
 
 
Fick vara utespelare i 5 minuter idag, vilket var superkul.
Ser fram emot mer matcher som utespelare! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?