My dream is coming true.

2013



Idag kom mitt efter längtade mail från STS!
Visade sig att tjejen som skickade brevet hade glömt att 
bifoga filen med uppgifter som jag skulle fylla i, så hon skickade nya.
Så jag har suttit och fyllt i de under kvällen och de gick faktiskt bättre än förväntat.
Kände att jag svarade rätt bra på frågorna och det blev precis som jag tänkt mig!
 
En liten sämre grej som hänt var ju att min intervjuplats Linköping, visade de sig att de hade
ställt in, så man kunde inte ha intervjuer där, så nu ska jag o mina päron åka hela vägen upp till 
stockholm för att ha en intervju med STS (Det var antingen det eller Skypesamtal i 2 timmar).
Så nu hoppas jag STS väljer någon dag jag slutar sent så jag måste ta ledigt från skolan
för att hinna upp haha! Har inte mycket mera att tillägga, skriver mer när jag vet något.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?