Var på Intervjun idag!

2013



Idag har jag äntligen varit på min STS-Intervju! 
Och det gick faktiskt sjukt bra! (Enligt mig då!)
Vi kom dit ungefär 15.45 (intervjun var 16.00) och Carolina 
släppte in oss. Det var en liten våning med få rum men väldigt charmigt.
Vi gick in i ett av rummet och började. Hon pratade först om Regler om Alkohol &
tobak, även bilkörning, de skickade hem 15% av eleverna varje år! 
Det är ju sjukt mycket! Sedan var de lite allmän information om utbytessåret. 
Sedan var de dags för den engelska delen, gick på 15 minuter kanske, då hon ställde ett
par frågor på Engelska som jag skulle svara på, inte så särskilt svårt.
Hon skrev ner lite på datorn och sedan var de dags för uppgiften. 
Jag skulle skriva ett brev till en värdfamilj! (Inte det de skickade iväg dock!)
Det tog ca 15 minuter och sedan var de klart! 
Min intervju tog ungefär 45 minuter och det var väldigt enkelt, så var inte 
nervösa eller uppspelta för de kommer gå hur bra som helst! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?