En hemsk historia.

2013



Hej.
I gårkväll satt jag och surfade runt på internet och kom in på en
tjej som skulle vara utbytesstudent i år, men allt gick inte riktigt som planerat.
De lyckades inte hitta en värdfamilj till henne och tiden passerade och passerade.
Hon missade de sista avresedatumen och hon tyckte bara det kändes hopplöst.
Men hon tog saken i egna händer och fixade själv en familj som var villiga att ta emot henne. 
Hon skulle rest den 11/11 har jag för mig, men hon fick ett epileptiskt anfall pga all
den stress som hennes organisation skapat hos henne så hennes resa blev uppskjuten
ännu längre. Gå in på hennes blogg för att läsa hur historien slutar.
 Historian finns lite mer i detalj och ni förstår nog enklare
hennes utbytes-historia där.
Men man blir ju lite besviken och samtidig ledsen för hennes skull.
 
"Ville bara dela med mig av detta och säga att alla utbytesår blir inte som man
tänkt sig eller ens i närheten av perfekta. Ibland blir
det fel och man kan bli drabbad, så ta
inget förgivet."
 
HÄR kan ni läsa hennes blogg,
 
Bilden är tagen från Google.
 



Aschmanda

http://aschmandas.se/

Vilket bra tips, de ska jag in och kika på :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?