Q/A Placerad i Kalifornien?

2013



"Om jag förstått det hela rätt, så är du alltså en 
utbytesstudent i Kalifornien?"
 
Jag vet inte vart du fått Kalifornien ifrån eftersom att jag 
fortfarande är oplacerad och kommer vara det några månader framåt.
Men jag skulle absolut inte säga nej till Kalifornien, men det är 1 chans på 
50 att jag hamnar i Kalifornien, och jag blir absolut inte besviken om jag
inte blir placerad i Kalifornien. 
 
Det skulle ju vara kul att hamna på något varmt ställe
så man inte får uppleva snö eftersom jag inte är ett så stort fan
av snö, men det skulle ju ändå vara sjukt
kul att uppleva snö på andra sidan, även om det är kallt och ruggigt.  
 
Bilden är tagen från WeHeartIt.
 
 
 
 



aschmanda

http://aschmandas.se/

så härlig blogg du har!!


Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

Svar: TACK :)
Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?