Fortsätter fylla i massor av papper!

2013



Hejhej! 
Idag har jag en day off så tänkte sätta mig ner o fixa lite med alla papper.
Än så länge känns det bra och jag är faktiskt inte så stressad över något.
Känns bara väldigt jobbigt att jag måste ta massa sprutor, även STS
Stependiumet som jag ansäker till...
(Bli inte rädda nu för det är inte jätte många sprutor!) men det är en del..
så ja.. Annars går det bra, endel papper är utskriva och ska lämnas in på skolan på
måndag, och sen ska det bokas spruttider och undersökningar osv. 
Det går bara frammåt nu och det känns super! 
Såhär ser min application ut just nu.
Har fyllt i en del, men även skrivit ut det mesta som ska fixas. 
Jag är också nästan färdig med mitt "Student Letter", eftersom jag
började skriva brevet i April/Maj så jag skulle få med allt, haha.
 
 
 
 
 



Jennifer Kreivi

http://livefearless.blogg.se/

Åh kommer ihåg när man satt med det där, vet att det känns som att USA är en evighet iväg men det kommer gå sjukt fort!
Och angående sprutorna så kommer det gå bra, fick själv ta fyra sprutor och jag är nålrädd men det var inte så farligt! Hoppas att du har ett amazing år och om du undrar något så kan du alltid fråga! :D


Ohej! Kommer följa ditt år , så spännande verkligen!! vill också dra iväg !? men hur får man råd? hur fick du iho alla pengar? måste man betala allt på samma gång? KRam Rebecka







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?