My sweet sixteen + Church.

2014



Herregud vilken dag det har varit! Helt fullspäckad med roliga aktiviteter.
Jag vaknade upp och gick ut i köket där jag möttes av ballonger, serpentiner i taket, presenter och amerikanska pannkakor till frukost. Verkligen en mysig födelsedagsmorgon. När vi öppnat alla presenter vilket var hela 6 stycken (!!) alla hade köpt varsin sak, inklusive Brody och det var det sötaste någonsin. Jag tror att presenten som jag kommer använda mest kom ifrån Brice and Miranda, de gav mig en bibel. Och nu kanske ni tänker en bibel? varför gav de dig en bibel? Jo det är såhär att min familj är väldigt kristen, de går i Lifegroups och i kyrkan på söndagar och de vill verkligen att jag ska vara med på det och bli en del av deras kyrka. Vilket jag inte har något emot, jag är själv inte så kristen av mig, men mycket av det som jag fick höra i lifegroup var väldigt intressant och de fick mig att tänka på flera olika sätt, så lifegroup ska jag fortsätta med! 
 
När de kommer till kyrkan så var det helt annorlunda, det var ett band som spelade och sjöng. (Kristna låtar men inte psalmer, thank god!) De var hur bra som helst och låtarna var superhärliga att lyssna på och alla sjöng med, det var en superskön stämning där. Jag träffade massor av nya och trevliga människor som jag kommer gå i samma grade som, och många äldre och yngre människor. Kyrkan var annorlunda ja, men jag gillar det. 
 
Jag försöker att ha ett så öppet sinne som möjligt här och prova så mycket nya saker som möjligt eftersom att det är just därför jag är här, för att lära mig saker. Än så länge tycker jag om det mesta här och min värdfamilj är tacksam för att jag är så öppen, det märks. 
 
 
1. Brody is playing don't touch the floor in the car.
2. Zoie is eating a sour candy (This is almost what she looked like when she tried Djungelvrål!)
3. A wall with pictures in a Park in Fort Smith.
4. A close up from the wall in the park.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?