It's already march, how fast can time fly by?

2014



Åh herregud vad tiden rinner iväg!
Det är redan mars och 2 månader har gått på 2014.
Det finns inte så jätte mycket att blogga om, men det är ändå superkul
att ni ändå tittar in 15 stycken här varje dag även om jag inte uppdaterar.
Det händer fortfarande inte så mycket på utbytesfronten. 
Jag har inte hört någonting från STS, förutom att jag bokat in
avresehelgen i maj. Det kommer förhoppningsvis bli superkul
och jag kommer att träffa många andra olika studenter som ska få
uppleva samma sak som jag! 
Gud vad jag längtar!
 
Vill också passa på att gratta alla utbyteskompisar i
gruppen som fått värdfamilj redan! 
Hoppas att ni passar jättebra med era familjer! 
 
Bilden är ifrån Tumblr.
 
 
 



Emelie

http://emelieintheus.blogg.se

Jättefin blogg! :) Jag ska också åka till USA (Michigan) nästa år, skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Åh tack! Tänk en till Michigan girl! Många svenskar där! Absolut! Länkar dig snarast! Kram! :)
Mimmi in America ☆★☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?