Last week + new update

2014



Herregud vad dålig jag är på att blogga.
Mycket har hänt senaste veckan.
Jag vet att jag säger det hela tiden men det finns verkligen inte en enda lugn stund i mitt liv här borta.
Allt började förra måndagen då jag på något konstigt sätt sträckte en muskel som sitter på låret och sträcker sig ner till knät, vilket orsakade stora smärtor runt knä och lår. Senaste veckan har jag alltså genomgått rehab, hur man ska gå ordentligt, jag har fått elektricitet genom mitt knä, jag har hoppas på kryckor i 2 dagar, jag har umgåtts med vänner, spelat soccer och sett sista hemma matchen för football.. (vilket var ganska sorgligt!) Men vi vann stort! 35-7 eller något, så GO DOGS. 
 
Bild på mig när jag får en behandling som består utav att man får elektricitet som strömmar genom knät. 
Väldigt obehagligt om jag ska vara ärlig, men oj vad den behandlingen hjälpte! Tränade soccer för första gången på en vecka och allt kändes perfekt! Så tror nog inte att det ska vara några problem i framtiden.
 
Inför matchen i fredags gjorde Marianne och jag twinnie tröjor, in hour of the last home game. Ska jag vara ärlig så tycker jag verkligen att tröjorna blev supertuffa och jag älskar den superduper mycket!
 
"If she ain't foreign, she's boring" 
En av mina favoritbilder som Marianne tog för någon vecka sen under en footballsgame, pojken som ni ser ovan heter Kevin och är en utav mina favoriterr här borta! 
 
  
 
Bilderna är miniatyrer, så klicka på de för att göra de större.
 
Har många roliga inlägg på G denna vecka, så checka in
lite då och då för att få vara med om de roliga! 



Är det okey om jag tipsar om din blogg på min blogg :)?

Svar: Absolut! Det glädjer mig! Kram!
Mimmi Pellny ☆







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?