A life full of happiness.

2014



What's up svedala?
Ska bli bättre på att uppdatera här jag lovar! Det är bara väldigt svårt just nu då mycket är pågång varje dag! En liten uppdatering ska jag fixa iallafall! Denna vecka är homecoming week, vilket betyder spirit week. Man ska klä upp sig och ha massa olika kläder på sig hela veckan, men eftersom jag är i Wellness, och att jag inte har olika saker har jag inte klätt upp mig alls. Ska klä upp mig under nästa spirit week dock, har lovar mig själv det.
 
På fredag är det homecoming game (Vilket jag är grymt taggad för!) och under vårat peprally ska alla 90 football guys klä upp sig och sen ska alla tjejer i "The homecoming court" visa upp sig. Här är det ingen dans och ingen homecoming king, utan här är det bara homecoming Queen! Lite tråkigt men det är deras traditioner och de får man respektera! 
 
Just nu är det soccer som gäller under veckan. Det är träning Måndag, Onsdag, Torsdag och Fredag från 3.20 till 5.30 och sedan ska man hem och duscha, äta och plugga! Kan ju säga att kroppen och hjärnan inte hänger med i mitt liv här. Eftersom allt börjar bli mer och mer vardag så har jag börjat prata med mer och mer människor och det känns jätteskönt! 
 
Har också filmat lite i skolan så kommer kanske posta en video om hur campus ser ut, så stay tuned! ^^ 
 
 
Darbi, min lilla ögonsten!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?