Haunted House, Halloween, Varsity soccer.

2014



Hejhopp allihopa! 
Denna vecka går sakta men säkert framåt, men jag pushar mig igenom denna vecka som vanligt för på fredag åker jag och min värdfamilj till Louisiana! Jag är väldigt exalterad och spänd för det ska bli såå himla roligt. Vi ska hälsa på släktingar till Brice, (värdpappa) och sen ska vi vara där tills på söndag. Anledningen till att vi åker på fredag är för att det är Teacher Conferance day vilket betyder att det inte är någon skola! Så denna vecka är bara 4 dagar lång vilket är såå himla skönt. 
 
Denna helgen spenderade jag med mina favoritpersoner här borta! Lördagen åkte jag, Maxi, Seth och Reid till ett "Haunted House" ungefär som Gasten på Liseberg om jag ska vara ärlig, väldigt läskigt men väldigt roligt i efterhand! Vi åkte sedan och käka mat och glass, och sedan umgick vi på ett ställe som heter "Bell Park" där man kan se ut över hela staden. Verkligen ett jättefint ställe! och jag ska spendera många fler nätter där uppe! 
 
På söndagen var jag, Darbi och Sydney och shoppade i Fort Smith, en liten galleria men mycket roliga kläder och klänningar. Darbi provade klänningar inför våran "Winter Formal" som vi har i December eller liknande, (och ja, hon har redan panik?). hon är helt galen. Det var iallafall superkul och det är alltid ett äventyr när jag umgås med de två! 
 
Annars består mina veckodagar av samma saker om, och om, och om igen. Vilket inte är så kul att läsa om antar jag. Jag går till skolan, jag tränar soccer, jag åker hem, pluggar, äter, sover. Sen går allt på repeat. 
 
Påtal om soccer så hade tjejerna tryouts förra veckan och jag gjorde det! Jag är med i The ladybulldog varsity soccer team! Superglad tjej som kommer få spela fotboll här och uppleva amerikansk soccer. 
 
Detta inlägg skulle kommit upp i onsdags men jag har ingen aning om varför det inte dök upp?
Bättre sent än aldrig iallafall, och bloggandet kommer börja vardagligt från och med nu! 
 
 
 
Har inte fotograferat mycket senaste veckan, därav bildbrist på detta inlägget.
Men det fick iallafall bli en selfie och en bild på kidsen när de lirar boll!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?