Last day of high school..

2015



I Fredags hade jag min absolut sista dag på Greenwood High School.
Vet inte ärligt hur jag ska börja att förklara detta utbytesår.
Att gå ett år på high school har varit ett av de bästa besluten jag någonsin
tagit. Alla människor jag mött, alla kulturer jag träffat på. 
Allt har varit så himla lärorikt och roligt, kan inte fatta att allt är över nu.
Det har såklart funnits stunder då jag inte velat gå till skolan överhuvudtaget,
men jag har aldrig varit missnöjd med min skola. Den är en av de bästa i 
staten, (educational) och jag förstår varför.
Lärarna på GHS är helt underbara, de vet vad de pratar om, de är roliga,
de är dedikerade till sitt ämne och de är rättvisa mot sina elever.
Jag har lärt mig så mycket detta år, och mycket är tack vare mitt år
som Junior at Greenwood High! 
Finns mycket jag kommer sakna med denna skola!

Här nedan kommer några bilder från min sista dag som elev
på Greenwood High School!
 
-Text from Inga, [From Germany]
-Text from Maxi [Germany]
My baby Kinley, gonna miss her so much..
My math girl Lily, oh how I wouldn't have made it through
Algebra 2 without her this year.
My little kaieligh, alwayss there for me when I need it.
Wouldn't want to explore the world with anyone else but you.
One of my favorite teachers, Mr. Chitty - U.S History
My biology teacher, Mrs. Buckner.
Favorite teacher of all times! Web technology, Mrs. King.
Thanks for helping me learn more about websites and for inspiring
me to make great and creative websites this year.
What I came home to friday...
Followed by thiss...
Last day of school! Check!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?