Two Questions!

2013



Jag känner att jag är trött på att leva samma liv, i samma lilla håla.
Jag vill lyfta på mina  vingar, resa, uppleva nya saker, stå på egna ben osv.
Jag vill prova något nytt och lära mig engelska flytande, så jag kände att det här var
något som jag ville prova eftersom båda min mamma, min kompis och hennes föräldrar gjort det.
Så nu kände jag att det var äntligen dags för mig att åka ut på mitt egna stora äventyr. 
 
Jag har nog planerat lite inköp även fast det är riktigt långt kvar, haha...
Jag ska tillexempel köpa en dator som ska följa med mig till USA, sedan planerar jag nog
att köpa mig en liten digital kamera så det blir enkelt att ta upp ur väskan istället för en stor 
system kamera.. det är nog de ända.. haha c: 
 
This is a quote I found at the Brookelyn Bridge in NYC
this spring. It's an amazing quote.
 
 
  



Towa

http://www.towab.blogg.se

Jag länkade din blogg på min så du vet!! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?