Ansökan är skickat till USA

2013



Äntligen är min ansökan skickad till USA.
Kristin på STS sa att den såg bra ut och att den skulle
skickas snart så den är på väg nu! (vanligtvis är ju Petter ansvarig
men han var på affärsresa just då). 
Men det känns skönt att den är påväg till USA eftersom det blir lite mera
verkligt, ni utbytesstudenter vet säkert vad jag menar.  
Ett litet mail, eller vad som helst, kan göra hela ens dag! 
Det är så löjligt så det är inte sant! 
Hoppas ni har det bra så hörs vi snart! 
 
Bilden är tagen från WeHeartIt.



aschmanda

http://aschmandas.se/

Veckans Blogg vinnare är utsedd gå in och kolla ifall det va du som vann. Oavsett resultat går det bra att delta igen. Kram


Fanny Lindqvist

http://mybritishdream.blogg.se

Hej igen, undrar bara om du skulle kunna mejla mig så jag kan ta ut alla mina tankar på någon som är i samma situation som mig? Håller på att dö här på västkusten. Ha det bra, kram!

Svar: Har mailat dig på adressen du angav i din kommentar. Hoppas det kommer vara till hjälp! :)
Utbytesstudent 2014-2015







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?