Hepatit B - Dos 1!

2013



I fredags var jag på vaccinationstjänst inne i stan och tog min
första dos av hepatit B! Kan inte säga att den gjorde speciellt ont,
men de värsta var nog när tanten som gav mig sprutan visade den
15cm framför mina ögon innan hon gav mig den. 
En riktig hemsk läkare som visar barnen sprutorna innan hon ger de.
Kan ju säga att jag inte skulle känt sputan alls annars, eftersom det varken
gjorde ont eller kändes speciellt mycket. 
Skulle igentligen också tagit TBC-testet i fredags, men tydligen 
kunde man inte ta TBC och sprutan samma dag.
Så på måndag åker jag och mamma in till stan igen för att ta TBC.
Sedan väntar vi fyra dagar, sen är det bara att åka tillbaka till stan för
provsvaren för TBC. Sedan är jag helt färdig! 
Förstår ni mig? Helt färdig med min "Student Application!" 
Lycka på riktigt hög nivå! 
 
Bilden är tagen från Google.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?