Finally played som soccer!

2014



Denna dag har egentligen inte varit så värst intressant. Vaknade upp vid 10 och åt frukost. Umgicks med min fina värdsyster Zoie och skrattade hur mycket som helst. Det går inte att sluta skratta när man är runt henne, verkligen en underbar liten tjej! Så himla glad att jag träffat henne! 
 
Åkte sedan iväg till Monique, en f.d. utbytesstudent från Brasilien som har flyttat tillbaka för att plugga på college här. Superkul verkligen, så henne kommer jag nog umgås med mycket! Vi åt god mat (Mac&Cheese) new favorite food... och pratade och hade det allmänt mysigt! Vi åkte sedan vidare till Bell Park, vilket är en enorm park med utsikt över hela Greenwood! Vilket är en helt amaazing syn. Där gick vi omkring, fotade lite osv. 
 
Monique släppte sedan av mig på skolan där jag skulle möta Kevin och Santi för att spela lite soccer och herregud som jag saknat att spela soccer. Det har gått 2 veckor sedan jag sist rörde en boll. Ni kan inte ens förstå känslan, herregud alltså, bättre än mat, ärligt. (Ni som känner mig vet att jag älskar mat haha). 
 
Don't have any pictures from today so here's two random pictures.
1. How I usually dress in school. Black jeans, a t-shirt and a cardigan.
2. Molly acting out as Santa Claus in Web Tech class.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?