First 2 days in Greenwood!

2014



De första 2 dagarna har varit super! Fartfyllda och fulla av skratt! Brody, minsta värdbrodern, kan få alla att skratta, han är så himla charmig. Idag skulle jag egentligen följt med Miranda (hostmom) till hennes jobb, och vara med på ett workout-pass, men jag sov.. (Still jetlagged) Så det blev ingen träning där, men förhoppningsvis följer jag med henne på Torsdag eller Fredag, för att då har jag säkert hunnit köpa lite sportkläder osv. 
 
Så istället för att hänga med till gymmet stannade jag hemma med Zoie (värdsyster) och yikes, vad roligt vi hade! Vi tittade på Hercules, körde charader, hoppade i sängar, matade den skadade fågeln (yes it's still alive) och så mycket mer. Hon är så himla rolig att umgås med, så fylld av skratt och lycka!
 
När Miranda kom hem från The gym åt vi alla lite snacks och sedan drog vi oss till The Pool. Väl där träffade jag Austin, en jätterolig och söt kille som är Senior på skolan. Dock låg jag i solen liiite länge, så är röd som en tomat på endel ställen nu, woopsie...
 
Brice (hostdad) kom hem runt 5pm och vi åkte till Wal-mart för att försöka fixa ett simkort till mig. De i affären sa att "Straight Talk" inte skulle fungera på min svenska telefon men när vi googlade upp det när vi kom hem stod det att det skulle fungera, så förhoppningsvis åker vi tillbaka imorgon och köper det. Simkortet kostade 60 dollars och då får man fri surf, gratis sms och unlimited speaking time, så det tyckte jag var en ganska bra deal, sedan betalar man 45 dollars varje månad.
 
 
Picture 1. Brody swinging at Bell Park.
Picture 2. The Pool.
Picture 3. First "Family" picture, at the Fort Smith airport!
Picture 4. The injured baby bird Zoie found the first day.
Picture 5. Zoie blowing bubbles out of Pink Milk. (She made a complete mess!).
Picture 6. Xander's playing "Throw & Catch".
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?