First day at Greenwood High School!

2014



Idag kom dagen jag så länge väntat på! Idag har jag genomgått 1 av 178 dagar på Greenwood High School!
En lång, men rolig och intressant dag. Vaknade upp 6.15 och gick och gjorde mig iordning. Sedan åt jag frukost, vilket bestod av en rostad macka med peanut butter and bananaslices. Jag är inget jättestort fan av peanutbutter, men om man lägger på lite bananskivor så är det jättegott! Efter frukost var de Picturetime. Vi tog några foton på uppfarten, båda grupp och enskilt. 
 
Ashton (en tjej!) plockade upp mig och vi åkte till skolan tillsammans. Vi gick sedan till "The performing art center" där alla elever skulle samlas för en liten genomgång. Här var jag väldigt nervös för att Mona (Local coordinator) hade berättat att alla utbytesstudenter skulle presentera sig själva inför hela skolan. Alltså 900 människor satt i salen och ca 1800 ögon tittade på en uppe på scen. Det kan ha varit bland det pinsamaste jag har gjort i hela mitt liv. 
menmen! Jag överlevde ju. Efter genomgången hade vi ett full period schedule. Vilket betyder en hel skoldag i princip, fast lite kortare. Alla lektioner gick jättebra, jag hittade överallt och jag hade människor att sitta med på lunchen, så det var inga problem! Jag tror att så länge man är öppen till att prova nya saker, uttåtriktad och glad så kommer det gå jättebra. Jag har inte stött på några större problem här än, varken med vänner eller familjen, så det känns bra. 
 
1. "First day of school picture"
2. "First day of school picture"
3. All of my hostsiblings and me, being crazy as usual.
4. 10/13 exchange students up on stage this morning. 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?