Flowers everywhere + 75¢ for a coke!

2014



Hejhopp Svedala! 
Här borta rullar livet på bra, skolan är hur rolig som helst men nu börjar alla läxor att rulla in, har 4 stycken läxor denna vecka, och 2 quizes. Under biologiperioden lär jag och Mrs. Buckner alla juniors att räkna med cm och mm vilket är hilarious! De förstår verkligen ingenting och jag lärde mig detta i lågstadiet! 
 
Annars rullar allt bara på, inte alls likt min vardag i Sverige, det är mycket som händer hela tiden, vi simmar, vi leker, vi är aktiva exakt hela tiden! Vilket är så himla annorlunda från mitt soff-potatis liv i Sverige. Jag brukade dricka coca-coola varje dag, slappa i min säng, hänga på min dator hela tiden, osv. Låt mig berätta en sak för er.
Jag har inte druckigt en enda burk/glas coca-coola sen jag kom hit och jag sitter bara vid datorn på kvällen, innan jag somnar. 
 
Jag har också upptäckt här att jag är extremt social och öppen, vilket kan vara både bra och dåligt, men jag tycker bara det är en fördel här. Jag får många personer att skratta genom min öppenhet (är detta ens ett ord?) och ärlighet, så det är bra. 
 
Har också fått lite ensamtid de senaste dagarna och då har självklart kameran kommit till hands! Har fotat det jag älskar mest, dvs. blommor, så det kommer ni få njuta av nu! Hoppas alla ni i svedala har det bra, jag saknar er allihopa! 
 
 



Farmor

Rosor och åter rosor. Synd att jag inte kan lukta på dem.......


Sofia

Hej!
Kan du skriva lite om skillnader mellan Sverige och USA?
Har du gått upp i vikt under de först veckorna?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?