Have I gained weight?

2014



Fick en fråga om jag har gått upp i vikt under min tid här i Arkansas. 
Jag vet att många utbytesstudenter är rädda för att gå upp i vikt när de åker iväg och jag förstår de, jag var likadan.
Men ni behöver inte vara rädda, det är superenkelt att äta nyttig mat här borta! Det är nästan enklare än hemma. Frukten, grönsakerna, nötter osv är mycket billagare här och du kan nästa få dubbelt så mycket mat som för enskilt pris hemma i Sverige. 
 
Men jag har inte gått upp i vikt än. Sen kommer inte alla ha lika mycket tur som jag och bli placerade med en fitness & Zumba instruktör till värdmamma och bara äta fitness active mat osv, men det går att hålla sin vikt. 
Jag tränar varje dag här. Jag tränar weightlifting (3/week), Cardio och Yoga. Det är superkul och det håller kroppen i topptrim. Sen när det blir vår kommer jag träna 2 gånger per dag, eftersom soccer börjar vilket ska bli superkul. 
 
Jag har faktiskt gått ner 5-6 kilo här borta, och jag hoppas på att tappa några fler och få en mer trimmad kropp innan jag kommer hem. 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?