Lady Bulldogs Volleyball game! #1 of 2014!

2014



Igår var jag på min första volleyball match och herregud vad roligt det var! Lady Bulldogs var jätte duktiga och vann med hela 4-1 i sets och 75-52 eller något liknande i poäng. Matchen var väldigt rolig och innehållsrik samt att de flesta senior killarna stod på sidan och skrek ooch hejdade på som galningar. Så nu har jag äntligen upplevt min första stund av den berömda high school spiriten. Jag fullkomligt älskar den kan jag då tillägga. Alla är supersnälla, glada, roliga, trevliga och de bästa av allt. De tracker inte på någon när de missar/gör bort sig. Vet att detta förekommer lite överallt, men inte här i Greenwood och jag är tacksam för det! Jag ser fram emot alla homegames Lady Bulldog kommer spela under höstsäsongen för det kommer bli himla roligt och högljutt under dessa kvällar! 
 
#GO LADY BULLDOGS GO! 

 
 
 
 (+ Om 2 veckor startar footballseason och herregud vad jag är exalterad
inför footballseason. Killarna siktar mot state detta året och förhoppningsvi kommer
de att klara sig till states. Alla säger att footballseason in the best season, så om 2 veckor
är det upp till bevis och jag kan absolut inte vänta längre!!) 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?