Pile of homework.

2014



ärligt talat, det ända dåliga med highschool är högen med läxor man får varje dag. Minst en läxa i varje ämne, vilket är 7 st och de är oftast due to tomorrow. Så man ska alltså göra 7 läxor på en kväll och alla tar ca 20-30 minuter! me no likey. 
 
Den svåraste klassen jag har här borta är Pre-AP Algebra 2, vilket är college förberedande algebra. Jag förstår i stort sett ingenting, men jag lär mig (förhoppningsvis!) Jag undrar dock fortfarande varför jag inte tog Algebra 1 eftersom man borde tagit Algebra 1 innan man tar 2, loogiskt.. Jag förstår det som sägs i klassrummet men när det kommer samma sak på läxan förstår jag ingenting.. 
 
Imorgon är det fredag och det betyder långledigt! På måndag är det Labor day vilket betyder att man är ledig från skolan! Så det ska bli väldigt skönt med en dag till eftersom att min värdfamilj och jag ska åka till Branson på lördag! Där ska vi hyra båt och allt möjligt och det ska bli superduper mysigt! Bilder kommer, det lovar jag!
 
 Downtown Fort Smith.



Susanna Maria J

http://oslofru.com/

Ojdå, hoppas du blev klar med läxorna så du kan ta det lugnt i helgen! Kram på dig


Hanna Leinonen

http://missleinonen.blogg.se/

Wow mimmi... Jag läser ingen matte alls så läser du typ svåraste matten jag hört om haha the difference







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?