Westwood Elemantary School.

2014



I fredags fick jag chansen att åka till Westwood Eleemantary school och
berätta om hur vi firar jul i våra hemländer, tillsammans med Maxi, Inga och Beatriz.
Det var Maxi's värdmamma som hade anordnat detta eftersom de hade haft
grupparbeten om våra hemland. 
Meather (Maxi's värdmamma) är lärare för en klass med funktionshinder och
jag kan berätta för er att de 45 minuterna vi spenderade där inne var nog några
av de bästa minuterna jag spenderat här borta. 
Så himla underbara, mysiga och goa ungar. Det bästa är att det absolut inte 
spelar någon roll för de hur de fungerar, ser ut eller låter, de fortsätter fortfarande att
le och skratta, vilket verkligen värmer ens hjärta.
Jag är jättetacksam för att jag fick prata för dessa barn, och de lärde mig verkligen
mycket under dessa 45 minuter.
 
 
Me, Inga (Germany), Maxi (Germany), Beatriz (Brazil).



Hanna Leinonen

http://missleinonen.blogg.se

Alltså hur säger du att vi firar jul egentligen? Jag är typ "eeeh vi ser på kalle anka och äter mat..."

Svar: Berättade om advent, lussebullar, pepparkakor osv. (:
Mimmi Pellny







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?