Unbelievable, terrified, laughter and tears.

2014



 
Det händer mycket nu, jag har så mycket kännslor.
Vet inte om jag är glad eller ledsen. Ena sekunden är jag superlycklig,
andra är jag deppig och ledsen. Det kan ändras på så få sekunder.
Det är så svårt att förklara. Jag vill så himla gärna åka iväg nu,
till Arkansas och allt som väntar, men samtidigt vill jag inte lämna
allt som Sverige erbjuder. Vänner, Familj, fotboll, trygghet. Ja,
det mesta. Men jag längtar. Jag längtar tills jag får träffa min värdfamilj, gå
på ett amerikanskt highschool och gå på Greenwoods gator. Det som
komma skall bli mitt nya hem. Det är bara 20 dagar kvar tills jag åker
vilket är sjukt eftersom jag anmälde mig till detta för 14 månader sedan.
Då hade jag ingen aning vad jag gett mig in på, (vilket jag fortfarande inte har)
men jag har en bättre bild av vart jag ska spendera mitt år och endel
människor som jag kommer att träffa där borta.
 
Nu är det bara 20 dagar kvar tills jag åker. Vilket är helt sjukt.
Jag ska lämna min familj och mina vänner i 10 månader och klara mig helt ensam.
  Men jag är så sjuukt tacksam till att jag får göra detta.
Det är inte många som får den här möjligheten,
men jag är faktiskt en av dom som fått möjligheten och jag har
bara mina underbara föräldrar att tacka, så tack. verkligen.
 
 
Jag förstår verkligen varför Arkansas kallas "The Natural State" 
Hur fint ser det inte ut att vara? Speciellt bild nummer 4,
som kommer från Ozark National Forest, hoppas verkligen
vi kommer besöka det området under min tid i Arkansas.
Bilderna är ifrån google.
 
 
 



Sofie

http://sofiera.blogg.se

Åh förstår precis vad du menar, det är verkligen upp och ner från dag till dag! Men gud vad roligt att du åker redan om 20 dagar, jag har liksom 36 dagar kvar haha.

Svar: Ja, är jättespänd på att få ge mig av, samtidigt som jag är jättenervös! Har mycket mellanlandningar osv, men det ska nog gå bra!
Ta vara på tiden du har kvar i Sverige, det kommer gå superfort!
kram! (:
Mimmi in America ☆★☆


Amanda

http://vegasbebis.blogg.se

Sv: Ursäkta för jättesent svar nu! Men åh, visst är det helt sjukt, snart är vi där!! Från att bara ha skypeat med våra värdfamiljer till att vi snart får träffa dom, haha :)
Kramkram!


Sonja Becker

http://sonjabeckers.blogg.se

Hejsan! Ja absolut! Fixar länken nu. :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?